Την άμεση ολοκλήρωση των διαδικασιών για την καταβολή των δεδουλευμένων αποδοχών σε 57 πρώην εργαζόμενους της Ένωσης Αγροτικών Συνεταιρισμών (ΕΑΣ) Θεσπρωτίας ζητά ο βουλευτής Βασίλης Γιόγιακας. Με σχετική Ερώτησή του προς τους Υπουργούς Εθνικής Οικονομίας & Οικονομικών και Εργασίας & Κοινωνικής Ασφάλισης, ο βουλευτής αναδεικνύει την ανάγκη να αρθεί η πολυετής εργασιακή εκκρεμότητα χωρίς άλλες καθυστερήσεις.
Όπως υπογραμμίζει ο βουλευτής Θεσπρωτίας, οι εργαζόμενοι παραμένουν απλήρωτοι για περίπου δώδεκα χρόνια μετά τη λύση των εργασιακών τους σχέσεων. Παρά το γεγονός ότι έχουν δικαιωθεί πρωτοδίκως, η διαδικασία έχει παγώσει. Πρόσφατα, με την απόφαση υπ’ αριθ. 122/2026 του Εφετείου Κέρκυρας, απορρίφθηκαν οι ανακοπές που είχαν ασκήσει το Ελληνικό Δημόσιο και ο e-ΕΦΚΑ κατά του πίνακα κατάταξης των πιστωτών, ανοίγοντας τον δρόμο για την εκκαθάριση.
Στην κοινοβουλευτική του παρέμβαση, ο κ. Γιόγιακας ζητά σαφείς απαντήσεις για τα εξής:
- Προτίθενται το Ελληνικό Δημόσιο ή ο e-ΕΦΚΑ να συνεχίσουν τη δικαστική διαμάχη κατά της πρόσφατης απόφασης του Εφετείου;
- Έχει εξεταστεί κάποιο πλάνο για τη γρήγορη διανομή των διαθέσιμων κεφαλαίων στους δικαιούχους;
- Ποιο είναι το ακριβές σημερινό ύψος των απαιτήσεων του Δημοσίου και του e-ΕΦΚΑ σε σύγκριση με τις αναγνωρισμένες οφειλές προς τους εργαζόμενους.
«Πρόκειται για μια εκκρεμότητα που χρονίζει και επηρεάζει δεκάδες συμπολίτες μας και τις οικογένειές τους. Είναι εύλογο να υπάρξει πλήρης ενημέρωση και να εξαντληθεί κάθε δυνατότητα, ώστε να ολοκληρωθεί το συντομότερο δυνατό η καταβολή των δεδουλευμένων», υπογράμμισε σε δήλωσή του ο Βασίλης Γιόγιακας.
