Τους σοβαρούς κινδύνους που προκαλούν οι πολύμηνες κυκλοφοριακές ρυθμίσεις στις σήραγγες της Εγνατίας Οδού αναδεικνύουν με κοινή παρέμβασή τους οι Μελισσοκομικοί Σύλλογοι Ιωαννίνων, Άρτας, Πρέβεζας και Φιλιατών / Θεσπρωτίας. Σε έγγραφό τους προς το Υπουργείο Μεταφορών και την «Εγνατία Οδός Α.Ε.», οι Σύλλογοι κρούουν τον κώδωνα του κινδύνου για την ασφάλεια των οδηγών.
Όπως εξηγούν, ο περιορισμός των λωρίδων αυξάνει κατακόρυφα την πιθανότητα ατυχήματος, καθώς εντός των τούνελ δεν υπάρχει περιθώριο ελιγμών. Παράλληλα, στα ανοιχτά τμήματα προκαλείται κυκλοφοριακό κομφούζιο από τις συνεχείς προσπεράσεις και τη βίαιη συγχώνευση των οχημάτων σε μία λωρίδα. Και ζητούν να αφαιρεθούν πινακίδες και κώνοι.
