Και στη Θεσπρωτία θα αξιολογούνται...


DHMOSIOI YPALLHLOI

Την δυνατότητα να αξιολογούν τις δημόσιες υπηρεσίες αποκτούν πλέον οι πολίτες, οι οποίοι θα μπορούν να επισημαίνουν τα «κακώς κείμενα», με μοναδικό στόχο την βελτίωσή τους. 

Εντός της εβδομάδας ενεργοποιείται η πρώτη ηλεκτρονική πλατφόρμα αξιολόγησης, στην οποία οι πολίτες θα έχουν την δυνατότητα να επισημαίνουν τις δυσλειτουργίες καίριων δημόσιων υπηρεσιών. 

Από την Τετάρτη 30 Απριλίου και για δύο εβδομάδες 5 εκατ. εγγεγραμμένοι στο Εθνικό Μητρώο Επικοινωνίας (κεντρική βάση μοναδικής καταχώρησης των στοιχείων επικοινωνίας όλων των πολιτών), ηλικίας 17 ετών και άνω, θα έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών από φορείς της Κεντρικής Κυβέρνησης και της Αυτοδιοίκησης.

Η διαδικασία θα πραγματοποιηθεί μέσω email, με τους πολίτες να καλούνται να απαντήσουν σε 40-50 ερωτήσεις, αξιολογώντας την εξυπηρέτηση, την ταχύτητα, την ευγένεια και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών, ενώ θα υπάρχει και η δυνατότητα υποβολής σχολίων. 

Η πρόσβαση στην πλατφόρμα θα γίνεται με τους προσωπικούς κωδικούς του gov.gr, ώστε να διασφαλίζεται η μοναδικότητα της συμμετοχής κάθε πολίτη. Η λίστα των υπηρεσιών που θα αξιολογηθούν περιλαμβάνει, μεταξύ άλλων, την ΑΑΔΕ, τη ΔΥΠΑ, τον ΕΦΚΑ, το Κτηματολόγιο, καθώς και διάφορες ψηφιακές υπηρεσίες του gov.gr, υπηρεσίες των Περιφερειών και των Δήμων, όπως ηλεκτροφωτισμός, καθαριότητα, ανακύκλωση, πράσινο, παιδικές χαρές, οδικό δίκτυο και δημοτική συγκοινωνία. Η διαδικασία αξιολόγησης θα επαναλαμβάνεται δύο φορές τον χρόνο, κάθε Απρίλιο και Οκτώβριο, δίνοντας τη δυνατότητα στους φορείς να εντοπίζουν αδυναμίες και να προχωρούν σε βελτιώσεις.