ΘΕΣΠΡΩΤΙΑ: Η "Οδύσσεια" ενός πολίτη...

Σε επιστολή του ο Βαγγέλης Χαλμαντζής αναφέρει:

"Αφού έχουν περάσει 22 χαμένες καλοκαιρινές ημέρες ( μέσα ήταν και το τριήμερο του Αγίου Πνεύματος), ο πολίτης επιχειρηματίας αναζήτησε τη τύχη  του αιτήματός του για ρευματοδότηση  σε τουριστική επιχείρησή του (καντίνα) στο Δρέπανο.

Τηλεφώνησε στο 2665029010, όπου μετά από μερικά λεπτά μαγνητοσκοπημένου μηνύματος  ( πάτα το 2, πάτα το 7 κλπ), κάποιος κύριος τον πληροφόρησε ότι... πήρε λάθος τηλέφωνο και να καλέσει τον προϊστάμενο στο 2665029733.

Κάλεσε στο 2665029733, αυτός τον πληροφόρησε ότι το αίτημά του έχει προωθηθεί και υπεύθυνος είναι ο εργολάβος από τα Γιάννενα , τηλέφωνο 2651092808.

Κάλεσε στο 2651092808 και η γραμματέας, που σήκωσε το τηλέφωνο τον ενημέρωσε ότι από τον διαχειριστή του συστήματος της ΔΕΔΔΗΕ , στο τηλέφωνο 2651069419 ΔΕΝ πήρε καμία εντολή.

Κάλεσε το 2651069419 και ο υπεύθυνος υπάλληλος τον ενημέρωσε ότι δεν είχε καμία εντολή στο όνομά του από Ηγουμενίτσα.

Ξανακάλεσε τον προϊστάμενο στην Ηγουμενίτσα  2665029733, ο οποίος  του απάντησε, ορθά κοφτά ότι έχει στείλει την εντολή πριν 6-7 μέρες, δεν γνωρίζει γιατί δεν έφτασε ακόμα στα Γιάννενα ( οι μετανάστες, που  κινούνται με τα πόδια χρειάζονται μόνο 12 ώρες).

Δεν είχε να του προτείνει κάτι και του έκλεισε το τηλέφωνο.

Αναζήτησε στο διαδίκτυο κάποια προϊσταμένη Αρχή   και ανακάλυψε ότι στα Γιάννενα υπάρχει μια  Διευθύντρια στο 2651026486.

Κάλεσε το 2651026486, απάντησε μια άλλη κυρία, η οποία ήταν γραμματέας της Διευθύντριας.

Αφού ρώτησε αν είχαν αρμοδιότητα  εξέθεσε το πρόβλημα στη γραμματέα ( επειδή η προϊσταμένη ήταν απασχολημένη)  και φυσικά αυτή τον παρέπεμψε στον προϊστάμενο της Ηγουμενίτσας  2681029733 !

Ο Πολίτης, διατηρώντας τη ψυχραιμία του επέμενε να μεταφερθεί το αίτημά του στην Διευθύντρια και αφού έδωσε τα στοιχεία του έκλεισαν με τη συμφωνία ότι θα ενημερωθεί και θα τον πάρουν τηλέφωνο στο κινητό.

4-5 εργάσιμες ώρες αργότερα, ο Πολίτης , αφού δεν τον κάλεσαν, ξανακάλεσε στο 2651026486 και επιτέλους μίλησε με την  Διευθύντρια , η οποία τον ενημέρωσε ότι  ασχολήθηκε με το θέμα του, κάποιο πρόβλημα υπήρξε και θα ξανασταλθεί η εντολή με fax.

Εκεί ο Πολίτης ένιωσε να φεύγει η ηη κάτω από τα πόδια του.

Το  fax στις υπηρεσίες έχει καταργηθεί από τη 1η Ιανουαρίου 2021... 

Η  Διευθύντρια επέμενε ( επομένως  ψεύδεται η Κυβέρνηση) και τον διαβεβαίωσε ότι την επομένη ημέρα θα λυθεί το πρόβλημά του

Ίδωμεν"!

Βαγγέλης Χαλμαντζής