Εκπαιδευτικός Στέργιος Παλπάνης: "Πλάτες" μου είναι η αγάπη των παιδιών...

Σε ανάρτησή του σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης ο καλός και δραστήριος εκπαιδευτικός Στέργιος Παλπάνης, με πραγματική αγάπη για τα παιδιά, που του την ανταποδίδουν,  και με διάθεση προσφοράς για  κοινωνική πρόοδο, με κατάρτιση, με ποιότητα και ήθος, απαντάει στις δικτυακές επικρίσεις, επειδή κατά τον αγιασμό σε σχολείο, όπου υπηρετεί, φωτογραφήθηκε με τη μάσκα κάτω από τη μύτη και με τον ιερέα, χωρίς μάσκα δίπλα του.

Αναφέρει, μεταξύ άλλων: ¨Οι "πλάτες" μου, είναι η αγάπη , που εισπράττω από τα παιδιά και όχι μόνο ,το έργο μου , ο εθελοντισμός που είναι στάση ζωής για μένα και η "πορεία μου" τόσων χρόνων στην πόλη της Ηγουμενίτσας!!!

Αν ξέρω να χρησιμοποιώ και να εκπαιδεύσω τους μαθητές μου για τη σωστή χρήση μάσκας , φαίνεται στην προηγούμενη τυχαία ανάρτηση στο προσωπικό μου προφίλ, που όλοι οι μαθητές φοράνε σωστά τη μάσκα !!!

Όλα αυτά τα γράφω, με αφορμή την επίθεση, που δέχτηκα με ειρωνικά σχόλια στη χθεσινή μου ανάρτηση για τον αγιασμό του σχολείου μου και για τη φωτογραφία που βγήκα στην είσοδο της τάξης με τη μάσκα λίγο πιο κάτω από τη μύτη, με τον παπα-Πέτρο !!!

Όσο το ότι ο πατέρας Πέτρος δε φορούσε μάσκα , νομίζω ότι κανένας ιερέας και σε κανένα αγιασμό δε φορούσε μάσκα (περιμένω φωτογραφία ιερέα με μάσκα από αγιασμό), μετά τις οδηγίες της Ιεράς Συνόδου, αν δεν κάνω λάθος!!!

Δια το λόγου το αληθές , στον αγιασμό που παραβρέθηκε ο πρωθυπουργός και η υπουργός παιδείας ο ιερέας δε φορά μάσκα!!!

Η αγάπη δεν είναι επικίνδυνη δοκιμάστε την, θα σας κάνει καλό!!!".