Η λίστα με τα μέσα - και στη Θεσπρωτία - που πήραν διαφήμιση για την καμπάνια "Μένουμε Σπίτι"

Λίγα, σε σχέση με μέσα ενημέρωσης άλλων  περιοχών, αν συγκρίνει κανείς τα στοιχεία, που δόθηκαν στη δημοσιότητα, χρήματα πήραν τα μέσα μαζικής ενημέρωσης στη Θεσπρωτία από τη διαφήμιση για την καμπάνια "Μένουμε Σπίτι" κατά του κορωνοϊού. 

Δεν γνωρίζουμε με τι κριτήρια εντάχθηκε  το κάθε μέσο στην κατηγορία του ποσού, το οποίο έλαβε.

Η συμβολή τους ήταν καθοριστική στην τήρηση των προληπτικών μέτρων από τους πολίτες.



ΕΦΗΜΕΡΙΔΕΣ


"Θεσπρωτική"  (Ημερήσια)                            3.000 ευρώ
"Διαβούλευση" (Εβδομαδιαία)                      1.998 ευρώ
"Τιτάνη" (Εβδομαδιαία)                                   1.998 ευρώ

ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΕΣ


"diavuleysi.gr"                                                     1.000 ευρώ
" e-igoymenitsa.gr"                                            1.000 ευρώ
" thespro.gr"                                                         1.000 ευρώ

ΡΑΔΙΟΦΩΝΑ
"Ηγουμενίτσα/ εν πλω 89,2"                          2.000 ευρώ
"radio 4 you"                                                        1.000 ευρώ





***

Το μεγάλης επισκεψιμότητας στην Ήπειρο site " epirus post"  σημείωσε ότι η καμπάνια έπρεπε να γίνει δωρεάν από το σύνολο των μέσων ενημέρωσης. Έγραψε συγκεκριμένα: "Το Epiruspost.gr διευκρινίζει ότι στα δώδεκα χρόνια ανελλιπούς λειτουργίας του φιλοξένησε για δεύτερη φορά κρατική διαφήμιση. Η εντολή για την καταχώρηση ήρθε από διαφημιστική εταιρία, χωρίς να προηγηθεί καμία επικοινωνία, χωρίς να ζητηθούν στοιχεία επισκεψιμότητας και τιμοκατάλογος. Περιλαμβάνεται στα μέσα ενημέρωσης όπου η καταχώρηση έγινε έναντι του ποσού των 1000 ευρώ, το οποίο είναι και το χαμηλότερο, που δόθηκε για την καμπάνια. Μία καμπάνια που κατά την δική μας άποψη έπρεπε να είχε γίνει δωρεάν από το σύνολο των μέσων ενημέρωσης".

***

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Στέλιος Πέτσας έδωσε τη λίστα με τα ΜΜΕ, που έλαβαν χρήματα για την καμπάνια της κυβέρνησης κατά του κορωνοϊού «Μένουμε Σπίτι». 



Επεσήμανε ότι οι έκτακτες και επείγουσες καταστάσεις επέβαλαν την άμεση ενεργοποίηση κάθε δυνατότητας ενημέρωσης των πολιτών.



Στο πλαίσιο αυτών των εξαιρετικά επειγουσών και έκτακτων καταστάσεων, η Πολιτεία προχώρησε στην εφαρμογή σχεδίου ενημέρωσης, την εκπόνηση του οποίου ανέθεσε σε ανάδοχο που διέθετε τις ειδικές γνώσεις, την εμπειρία και το εξειδικευμένο προσωπικό για να το υλοποιήσει έγκαιρα και αποτελεσματικά.

Επιπλέον, υποστήριξε,  με γνώμονα τη διαφάνεια και τον σεβασμό στα χρήματα των φορολογούμενων, προβλέφθηκε ρητά ότι οι πληρωμές των Μέσων που θα συμμετείχαν στην εκστρατεία θα γίνονταν από το Υπουργείο Οικονομικών, με βάση τα τιμολόγια που θα εκδίδονταν και χωρίς, φυσικά, επιστροφές.

Διευκρινίστηκε, μάλιστα, από τις 10 Απριλίου 2020 στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, ότι στο τέλος θα δοθεί πλήρης εικόνα για τα Μέσα που συμμετείχαν και τα ποσά που πήραν.

Για να γίνει ωστόσο αυτό χρειαζόταν να πραγματοποιηθεί ο ποιοτικός και ποσοτικός έλεγχος, ώστε να διακριβωθεί ότι έγιναν από κάθε μέσο ξεχωριστά, οι καταχωρίσεις, οι αναρτήσεις και η μετάδοση των μηνυμάτων της εκστρατείας ενημέρωσης.

Εν συνεχεία εστάλη ο σχετικός κατάλογος για τις πληρωμές στο Υπουργείο Οικονομικών.