Τοπική πολιτική επικαιρότητα

Τα αποτελέσματα ανά εκλογικό τμήμα για τις δημοτικές εκλογές στο δήμο Σουλίου είναι τα ακόλουθα:

***

Ένα σεμνό μήνυμα, με το οποίο δηλώνει παρούσα, δημοσιοποίησε η Αντιγόνη Φίλη, η οποία δεν επανεξελέγη περιφερειακή σύμβουλος. Αναφέρει χαρακτηριστικά: "Στη ζωή μου έχω δώσει πολλούς τίμιους αγώνες. Η ενασχόλησή μου με τα κοινά μου έδωσε την δυνατότητα να γνωρίσω τον όμορφο τόπο μου και τους ανθρώπους του, κυρίως όμως να συμβάλω στη βελτίωση της καθημερινότητας των Ηπειρωτών πλάι σε έναν μοναδικό ηγέτη τον Αλέξανδρο Καχριμάνη, ο οποίος άλλαξε την Ήπειρο και με την δική σας εντολή θα την πάει ακόμα ψηλότερα.  Συνοδοιπόροι μου σε αυτό το όμορφο ταξίδι όλοι εσείς που με στηρίξατε εκλέγοντάς με για δύο θητείες περιφερειακή σύμβουλο Ηπείρου.  Ωστόσο οι 2500 σταυροί προτίμησης στο πρόσωπό μου αυτή τη φορά δεν αρκούν. Ευχαριστώ από καρδιάς όλους όσοι με ψήφισαν, αλλά και αυτούς που για διάφορους λόγους δεν μπόρεσαν, είχαν όμως να πουν έναν καλό λόγο για μένα. Συγχαίρω τους συνυποψηφίους μου, ιδιαιτέρως τους νεοεκλεγέντες και τους εύχομαι καλή θητεία και καλό έργο.  Τέλος ευχαριστώ την οικογένειά μου, που είναι το στήριγμά μου σε κάθε βήμα που κάνω. Παραμένω ενεργή πολίτης, ανασυγκροτώ τις δυνάμεις μου και συνεχίζω να προσπαθώ για ένα καλύτερο μέλλον για μας και τα παιδιά μας". 
***
Στο ευχαριστήριο μήνυμά του ο αντιπεριφερειάρχης Θωμάς Πιτούλης αναφέρει: "Την Κυριακή 26 Μαΐου η Θεσπρωτία αναδείχτηκε  πρωτοπόρα, για μία ακόμη φορά, στη σαρωτική νίκη του συνδυασμού «Αξιοβίωτη Ανάπτυξη Ηπείρου» με Περιφερειάρχη τον Αλέξανδρο Καχριμάνη. Τιμητική επιλογή, που αναδεικνύει την διαχρονικότητα των μεταξύ μας δεσμών ειλικρίνειας εμπιστοσύνης και αλληλοσεβασμού. Εκφράζω ένα μεγάλο και ειλικρινές ευχαριστώ προς όλες και όλους τους Θεσπρωτούς, για την μεγαλειώδη εμπιστοσύνη στο πρόσωπό μου. Σε όλους τους υπαλλήλους της Π.Ε Θεσπρωτίας  των Δήμων και των εφορευτικών επιτροπών για την άψογη και άοκνη εργασία τους ώστε να φέρουν εις αίσιο  πέρας την πραγματικά δύσκολη εκλογική διαδικασία. Συγχαίρω από καρδιάς όλες και όλους τους υποψήφιους εκλεγμένους και μη στις δύο βαθμίδες της αυτοδιοίκησης για τον κόσμιο προεκλογικό αγώνα. Δεσμεύομαι ότι θα εργαστώ-συνεργαστώ με όλες τις δυνάμεις μου για την επίλυση των προβλημάτων, αλλά και για  ένα καλύτερο αύριο της Θεσπρωτίας και της Ηπείρου. 
***
Στις δύο πρώτες θέσεις από το συνδυασμό του Γιάννη Γόγολου, εκλέγονται στο δημοτικό συμβούλιο Ηγουμενίτσας το ανώτατο διοικητικό στέλεχος του υπουργείου Εσωτερικών Παναγιώτης Νταής (γιος του εκδότη και δημοσιογράφου Βασίλη Νταή και εγγονός του αείμνηστου  πρώην δημάρχου Ηγουμενίτσας Παναγιώτη Νταή). Και ο γιατρός του ΤΕΠ Ηγουμενίτσας Κωνσταντίνος Κοτζαπαναγιώτου, που θήτευσε στην δημοτική αρχή επί Γιώργου Κάτσινου. 
Ο υποψήφιος δήμαρχος Ηγουμενίτσας Γιάννης Γόγολος σε ευχαριστήρια ανακοίνωσή του, αναφέρει: "Οι κάτοικοι του Δήμου στην πλειοψηφία τους επέλεξαν, την παρούσα Δημοτική Αρχή, να συνεχίσει για τα επόμενα τέσσερα χρόνια το έργο της για ένα Δήμο, σύγχρονο, αποτελεσματικό και ισότιμο για όλους τους πολίτες. Ευχαριστώ όλους τους υποψηφίους του συνδυασμού, τους συνεργάτες μου και έναν – έναν τους 5.000 που μας τίμησαν με την ψήφο τους. Η δική μας πρόταση, υιοθετήθηκε από 1 στους 3 ψηφοφόρους. Μας έδωσε τη δυνατότητα να εκπροσωπηθούμε στο επόμενο Δημοτικό Συμβούλιο με 9 δημοτικούς συμβούλους. Θα είμαστε συνεργάτες στις αποφάσεις, που αφορούν το συμφέρον των πολιτών και σε θέση μάχης για αποφάσεις που βρίσκονται σε αντίθεση με τις δεδηλωμένες αρχές μας. Θα είμαστε παρόντες ! Αποτελεί υποχρέωσή μας έναντι των πολιτών που ζουν και κατοικούν  σε αυτόν το όμορφο τόπο".  
***
Ευχαριστήριο απηύθυνε ο  επανεκλεγείς πρόεδρος της δημοτικής κοινότητας Ηγουμενίτσας Σταύρος Ζήσης. Συγκεκριμένα αναφέρει: "Αισθάνομαι την ανάγκη να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους τους συνδημότες μου για την ανανέωση της εμπιστοσύνης τους στο πρόσωπό μου  και την επανεκλογή μου ως Πρόεδρος της Δημοτικής Κοινότητας Ηγουμενίτσας.Δεσμεύομαι ότι θα ανταποδώσω στο έπακρο την εμπιστοσύνη σας και θα αγωνιστώ όπως πάντα, για να προσφέρω το καλύτερο στην πόλη, που ζω και αγαπάω".