Πανελλήνιο ενδιαφέρον για τον Ηλία της καρδιάς μας, που παραμένει εξαφανισμένος...

Εξαφανισμένος παραμένει ο 35χρονος κτηνοτρόφος Ηλίας Ντρίκος από τη Σίδερη Φιλιατών, παρά τις συστηματικές, από την πρώτη στιγμή, προσπάθειες των αρχών να τον εντοπίσουν, οι οποίες και συνεχίζονται με αμείωτη ένταση. Η υπόθεση έχει προκαλέσει πανελλήνιο ενδιαφέρον, καθώς ασχολούνται με αυτή μεγάλα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης των Αθηνών, ενώ συγκλονίζουν οι σπαρακτικές εκκλσεις της γυναίκας του και των γονιών του, που ζουν με την αγωνία της επιστροφής του και μεταφέρουν την προσμονή των δύο ανήλικων κοριτσιών του να σφιχταγκαλιάσουν τον μπαμπά τους. Χαρακτηριστικά είναι τα λόγια της γυναίκας του: "Τον μπαμπά μας θέλουμε, μου λένε τα κορίτσια. Κι εγώ θέλω τον άντρα μου. Θέλω τον άντρα μου, τον Ηλία μου θέλω. Σας παρακαλώ να βοηθήσετε όλοι να βρω τον άντρα μου. Τίποτε’ άλλο δεν ζητάω. Έχω δύο παιδιά, ζητάνε τον πατέρα τους".  Σύμφωνα με μαρτυρία της, ο αξιαγάπητος Ηλίας  Ντρίκος μίλησε για τελευταία φορά με τη σύζυγό του το πρωί της Κυριακής, ενώ βρισκόταν στον οικογενειακό στάβλο και έκτοτε χάθηκε από προσώπου γης.