Σοκαριστική ομολογία Θεσπρωτού: "Φτώχυνα, αλλά έγινε πιο αληθινή η ζωή μου"!

Στη Θεσπρωία ζει. Σε μεγάλο χωριό. Τον συναντήσαμε πρόσφατα μετά από πολλά χρόνια... Μεσήλικας πλέον. Πώς είσαι; τον ρωτήσαμε. Κλασική ερώτηση. Όχι όμως και η απάντησή του: "Πανευτυχής είμαι. Δόξα τω Θεώ, όλα τέλεια. Τα τελυευταία χρόνια έχασα την περιουσία μου, το επάγγελμά μου, μαύρισε το μέλλον μου, χάθηκαν οι ανέσεις μου, φτώχυνε η οικογένειά μου. Έγινε όμως πιο αληθινή η ζωή
μου. Πιο βαθιά και αυθεντική η σχέση μου με τη γυναίκα και τα παιδιά μου, πιο πλήρης η επικοινωνία μου με το Θεό. Εξαφανίστηκαν τα παράπονα, τα κούφια λόγια, οι ανόητες επιλογές. Ο οδοστρωτήρας των ταλαιπωριών, δεν συνέθλιψε την ψυχή μου".  Ποιο , λοιπόν, είναι το συμπέρασμα; Σημειώνει ο ίδιος: "Αν ο Θεός είναι μαζί μας, προστάτης και υπερασπιστής μας, ποιος θα είναι εναντίον μας; Κανείς. Και όποιος επιχειρεί, θα ματαιοπονεί. Και ο Θεός είναι μαζί μας, αρκεί και μεις να είμαστε με το Θεό".