Τα γαλακτοκομικά προϊόντα, το κρέας, το ψάρι, τα αρωματικά βότανα, το μέλι
και τα παραδοσιακά γλυκάείναι ο βασικός αγροδιατροφικός
«θησαυρός» της Θεσπρωτίας.Ένας πλούτος όμως που δυστυχώς δεν αξιοποιείται όπως θα μπορούσε, αφού
από το σύνολο της ντόπιας αυτής παραγωγής ένα μόνο
μέρος εξάγεται, με τους χονδρέμπορους και τα σούπερ μάρκετ να αποτελούν το κύριο κανάλι διανομής τους εντός κι εκτός συνόρων! Το διαδίκτυο αξιολογείται ως σημαντικό μέσο προώθησης και διανομής προϊόντων. Άλλα κανάλια διανομής των προϊόντων είναι οι ειδικές λαϊκές αγορές, τα κέντρα εστίασης, οι συνεταιρισμοί και τα καταστήματα παραδοσιακών προϊόντων. Για τη βελτίωση των καναλιών διανομής προτείνεται μεταξύ άλλων η εξασφάλιση χρηματοδότησης για τη συστηματική και
συντονισμένη προβολή των προϊόντων, η δημιουργία κλαδικών
συνεταιρισμών, η δημιουργία ηλεκτρονικής πλατφόρμας διάθεσης προϊόντων,τη δικτύωση των επιχειρήσεων και η επιμόρφωση των παραγωγών σε θέματα
προβολής και διακίνησης εμπορευμάτων. Αναφορικά με βασικά χαρακτηριστικά των προϊόντων, οι παραγωγοί,δίνουν ιδιαίτερη έμφαση και βαρύτητα στη γεύση και
την ποιότητα του προϊόντος και ακολουθούν κατά σειρά σπουδαιότητας, η
δυνατότητα διάθεσης του προϊόντος στην εγχώρια και διεθνή αγορά, η
παρασκευή των προϊόντων βάσει της τοπικής παράδοσης, η εμφάνιση και η
συσκευασία του προϊόντος.μέρος εξάγεται, με τους χονδρέμπορους και τα σούπερ μάρκετ να αποτελούν το κύριο κανάλι διανομής τους εντός κι εκτός συνόρων! Το διαδίκτυο αξιολογείται ως σημαντικό μέσο προώθησης και διανομής προϊόντων. Άλλα κανάλια διανομής των προϊόντων είναι οι ειδικές λαϊκές αγορές, τα κέντρα εστίασης, οι συνεταιρισμοί και τα καταστήματα παραδοσιακών προϊόντων. Για τη βελτίωση των καναλιών διανομής προτείνεται μεταξύ άλλων η εξασφάλιση χρηματοδότησης για τη συστηματική και