Απειλές δέχεται ο καταξιωμένος Αλβανός δημοσιογράφος Τελνίς Σκούκι, που υπερασπίζεται τα ανθρώπινα δικαιώματα!

Τι γράφει ο ίδιος...
"Τα τελευταία εικοσιτετράωρα, μέσα από ανώνυμα σχόλια στο διαδίκτυο,  προσβάλλεται η προσωπικότητά μου και μερικοί έχουν τολμήσει να απειλήσουν ανοικτά την οικογένειά μου. Επειδή διαφωνούν πολιτικά μαζί μου. Έχω το δικαίωμα να κάνω κριτική ως δημοσιογράφος. Το δικαίωμα αυτό κερδήθηκε στην Αλβανία  το 1990, μετά την
κατάρρευση του κομμουνιστικού συστήματος. Κατά τη διάρκεια τεσσάρων ημερών, εκατοντάδες ανώνυμοι σχολιαστές έχουν προσπαθήσει να ασκήσουν ψυχολογική πίεση σε μένα και την οικογένειά μου, θέλοντας να με εμποδίσουν να υπηρετήσω τη δημοσιογραφία, κάτι που κάνω εδώ και 17 χρόνια. Όταν ένας δημοσιογράφος κριτικάρει σε μια γωνιά της Αλβανίας, όπως αυτή του Αργυροκάστρου, δεν είναι εύκολη υπόθεση. Οι απειλές έχουν ένα διττό σκοπό. Να υποτιμηθεί η δύναμη των μέσων μαζικής ενημέρωσης, καθώς και να προληφθούν οι αντιδράσεις στα κακώς κείμενα. Κάνουν λάθος όσοι θεωρούν ότι θα υποχωρήσω".