
περιλαμβάνουν: Καμπάνια προώθησης της Ανακύκλωσης
Στερεών Αποβλήτων και Συσκευών, Παραγωγή
και διανομή έντυπου υλικού από σημεία ευρείας ενημέρωσης, Σχεδιασμός του
προγράμματος της οικιακής κομποστοποίησης και του συστήματος συλλογής –
διαχείρισης του γυαλιού. Σχεδιασμός, παραγωγή και διανομή έντυπου υλικού σε όλα
τα σχολεία. Ευαισθητοποίηση του μαθητικού πληθυσμού με επισκέψεις στο ΧΥΤΑ και
τους ΣΜΑ. Στο αιτιολογικό σκέλος της πράξης, μεταξύ
άλλων, τονίζονται τα εξής: «Μία
από τις βασικές παραμέτρους από τις οποίες εξαρτάται η βιωσιμότητα, η αποτελεσματικότητα
και η λειτουργικότητα ενός προγράμματος ανακύκλωσης (διαλογή στην πηγή) είναι: Η
ενημέρωση και ευαισθητοποίηση του κοινού (ανάπτυξη περιβαλλοντικής συνείδησης)
έτσι ώστε να επιτευχθεί αυξημένη συμμετοχή του στα προγράμματα ανακύκλωσης
υλικών. Ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη προγραμμάτων ανακύκλωσης πρέπει να προσαρμόζεται
στην κάθε περιοχή και η τελική επιλογή να βασίζεται στα τοπικά χαρακτηριστικά,
τα οικονομικά δεδομένα και τις απαιτήσεις που η κάθε μέθοδος παρουσιάζει».