Την έκαναν μαθητές της β' τάξης του γενικού λυκείου... Και κατακρίνουν τους καθηγητές, που παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα...
"Το 75% των μαθητών δεν στηρίζεται μόνο στο σχολείο αλλά δέχεται βοήθεια σε κάποια μαθήματα, το μεγαλύτερο ποσοστό από αυτούς (8 στους 10) πηγαίνουν μαθηματικά. Επίσης μεγάλη μερίδα μαθητών επιλέγει να βοηθηθεί στη ἐκθεση (6 στους 10). Αντιθέτως μαθήματα όπως βιολογία, ιστορία, κείμενα, χημεία προσελκύουν τους λιγότερους μαθητές". Αυτό προκύπτει από έρευνα, που έκαναν μαθητές της β΄ τάξης του γενικού λυκείου της πόλης. Όπως σημειώνουν οι μαθητές Αριάδνη Αλεξίου,
Τατιάνα Γεωργίου, Γεώργιος Μπρέστας, Γιώργος Τσότσης και Δημήτρης Χίσσας, "αρχικά κάναμε μία δημοσκόπηση σε παιδιά του σχολείου μας, με σκοπό να διαπιστώσουμε τι ποσοστό αυτών βασίζεται στη δημσια εκπαίδευση και τι στην ιδιωτική, αλλά παράλληλα προσπαθήσαμε να αντιληφθούμε και τους λόγους στους οποίους οφείλεται αυτό το γεγονός. Ακόμα πήραμε συνεντεύξεις από φροντιστές έτσι ώστε να μπορέσουμε να δούμε τα πράγματα με εσωτερική εστίαση, για να αποτελούμε με αυτόν τον τρόπο αντικειμενικούς κριτές των γεγονότων. Από την έρευνά μας και τις συνεντεύξεις μας διεφάνει ότι ενώ η δημόσια εκπαίδευση παραγκωνίζεται η ιδιωτική την ίδια στη στιγμή βρίσκεται στο ζενίθ. Αυτό συμβαίνει γιατί δυστυχώς επιβάλλεται με έμμεσο τρόπο από την κοινωνία μας. Από τη στιγμή που οι ανάγκες του νέου δεν καλύπτονται πλήρως από το δημόσιο σχολείο, αφού το υπάρχον εκπαιδευτικό σύστημα παρουσιάζει ελλείψεις, αναγκάζεται ο ίδιος να αναζητήσει άλλους τρόπους οι οποίοι θα το βοηθήσουν στην επίτευξη του σκοπού του, είτε αυτός είναι η εισαγωγή του σε ένα πανεπιστήμιο είτε η γενικότερη απόκτηση γνώσεων. Παρ΄όλα αυτά, εμείς δεν απορρίπτουμε ούτε θεωρούμε περιττή την δημόσια εκπαίδευση, αντίθετα πιστεύουμε ότι είναι σημαντική για τους μαθητές καθώς κερδίζουν γνώσεις τις οποίες σίγουρα θα χρειαστούν. Κατακρίνουμε όμως το γεγονός ότι διάφοροι καθηγητές παραδίδουν ιδιαίτερα μαθήματα στους ίδιους τους μαθητές τους, διότι αποτελεί είδος παράνομης συναλλαγής, κι έτσι ο νέος συνηθίζει στην παρανομία, χαρακτηριστικό το οποίο θα τον συνοδεύει και στη μετέπειτα ζωή του και πολύ πιθανόν να το αναπαράγει και όταν βγει στην κοινωνία".