Εδώ η λίστα, εκεί η λίστα, πού είναι η λίστα;

Του Άγγελου Πυριόχου
Άκου να δεις τώρα. Συνελήφθη ο δημοσιογράφος Κ. Βαξεβάνης, επειδή δημοσίευσε τη λίστα Λαγκάρντ. Λες κι έπεσε κανείς από τα σύννεφα. Οι συνήθεις ύποπτοι ήταν μέσα. Και έξω όλοι όσοι την έκρυβαν. Οχι μόνο έξω, κανονίζουν και τις τύχες μας. Δεν σημαίνει ότι όσοι είναι στη λίστα είναι απαραίτητα ύποπτοι φοροδιαφυγής. Δεν καταλαβαίνω όμως όλο αυτό το θέατρο, εδώ η λίστα,
εκεί η λίστα, πού είναι η λίστα, κάπου έπεσε, αχός βαρύς ακούστηκε, η μαύρη λίστα έπεσε. Και χτύπησε, την πήγανε στο ΚΑΤ.  Εάν είχε δημοσιοποιήσει λίστα με χορεύτριες, με τραγουδίστριες, με ηθοποιούς, θα του έδιναν παράσημο ανδρείας. Αυτοί είναι οι ένοχοι. Αν είχε δημοσιοποιήσει λίστα με πόρνες που έβγαζαν χρήματα έξω, μέχρι υπουργό Υγείας θα τον έκαναν. Αρκεί οι πόρνες να ήταν οροθετικές.  Λίστα με λίστα έχει διαφορά. Ας πούμε τα ονόματα της λίστας των γιατρών του Κολωνακίου δεν τα μάθαμε ποτέ. Αν ήταν λίστα με επιχειρηματίες που χρωστούν στο δημόσιο θα μαθαίναμε μόνο τα αρχικά τους. Εχει και η Δικαιοσύνη τις ευαισθησίες της. Βρίσκει λογικό να χρωστά 500 εκατ. ξενοδόχος πεθερός πολιτικού, αλλά θεωρεί ότι η Δήμητρα Γαλάνη πρέπει να κρεμαστεί στο Σύνταγμα για φοροδιαφυγή που δεν έκανε. Βλέπετε, το life style λειτουργεί παντού. Γαμώτο. Το όνειρό μου είναι να με δω σε λίστα. Είμαι στον άσο. Ταπί. Ενώ αν ήμουν σε λίστα, σημαίνει ότι θα είχα λεφτά, θα τα είχα βγάλει έξω, μπορεί να ήμουν και υπουργός τώρα. Τελείωσε. Πρώτα μπαίνεις σε λίστα και μετά ανέρχεσαι. Η λίστα είναι ασανσέρ. Το δικό μου ασανσέρ, πάει μόνο κάτω. Ο Βαξεβάνης πρόλαβε. Απ' ό,τι βλέπω, άλλη λίστα δεν θα ξαναδούμε. Μόνο λίστες χρεών.