Θεωρούν την επανάχρηση ως βασική ανάγκη της οικονομικής κρίσης...
Οι αρχιτέκτονες Αρης Παπαδόπουλος και Πάνος Σακκάς δημιουργούν κατοικίες, έπιπλα και εγκαταστάσεις χρησιμοποιώντας παλαιά, ευτελή υλικά, αναγνωρίζοντας την επανάχρηση ως βασική ανάγκη των καιρών. Στόχος τους να αναλογιστεί ο χρήστης το χθες, το σήμερα και το αύριο, όχι απλώς του επίπλου ή του χώρου, αλλά της ίδιας του της ύπαρξης. Και οι δύο βίωσαν την οικονομική κρίση και αποφάσισαν να ενώσουν τις δυνάμεις τους και να μοιραστούν ένα κοινό όραμα. Αντιλήφθηκαν
τις συνθήκες, που αλλάζουν και δρουν με διαφορετική οπτική. Λένε οι ίδιοι: «Χρησιμοποιούμε ως υλικά ό,τι ήδη υπάρχει, διαμορφώνοντας το concept «το σπίτι της ελληνικής κρίσης». «Είναι το σπίτι το οποίο είναι γεμάτο από προϊόντα μιας εποχής ευμάρειας, τα οποία στο σημερινό πλαίσιο έχουν χάσει την αξία τους και μένουν βουβοί παρατηρητές στις ραγδαίες αλλαγές στη ζωή και στην ψυχολογία των ανθρώπων. Η αξία των παλαιών πραγμάτων ανακρίνεται, η χρησιμότητά τους επαναπροσδιορίζεται. Το σπίτι της κρίσης βρίσκεται σε ασφυκτικά γεμάτα πατάρια και αποθήκες, σε διαμερίσματα των παππούδων μας με τα έπιπλά τους να επιβαρύνουν κάθε νέα μετακόμιση, σε σπίτια που πιάνουν αράχνες. Η απάντησή μας σε αυτό το μοντέλο ήταν να αναπτύξουμε μια τεχνική για τη γρήγορη και οικονομική ανακαίνιση χώρων με βάση τη δημιουργική αναγέννηση στοιχείων και επίπλων, την οποία ονομάσαμε το "σπίτι της κρίσης" Η εκφορά κοινωνικού μηνύματος είναι το ουσιαστικό κομμάτι της συνεργασίας και η φιλοσοφία μας».
τις συνθήκες, που αλλάζουν και δρουν με διαφορετική οπτική. Λένε οι ίδιοι: «Χρησιμοποιούμε ως υλικά ό,τι ήδη υπάρχει, διαμορφώνοντας το concept «το σπίτι της ελληνικής κρίσης». «Είναι το σπίτι το οποίο είναι γεμάτο από προϊόντα μιας εποχής ευμάρειας, τα οποία στο σημερινό πλαίσιο έχουν χάσει την αξία τους και μένουν βουβοί παρατηρητές στις ραγδαίες αλλαγές στη ζωή και στην ψυχολογία των ανθρώπων. Η αξία των παλαιών πραγμάτων ανακρίνεται, η χρησιμότητά τους επαναπροσδιορίζεται. Το σπίτι της κρίσης βρίσκεται σε ασφυκτικά γεμάτα πατάρια και αποθήκες, σε διαμερίσματα των παππούδων μας με τα έπιπλά τους να επιβαρύνουν κάθε νέα μετακόμιση, σε σπίτια που πιάνουν αράχνες. Η απάντησή μας σε αυτό το μοντέλο ήταν να αναπτύξουμε μια τεχνική για τη γρήγορη και οικονομική ανακαίνιση χώρων με βάση τη δημιουργική αναγέννηση στοιχείων και επίπλων, την οποία ονομάσαμε το "σπίτι της κρίσης" Η εκφορά κοινωνικού μηνύματος είναι το ουσιαστικό κομμάτι της συνεργασίας και η φιλοσοφία μας».