Το αποφάσισα: Θα γίνω κλέφτης...

Του Άγγελου Πυριόχου
Τι λέει το δημώδες; «Εγέρασα μωρέ παιδιά, 40 χρόνια κλέφτης». Ισα που προλαβαίνω δηλαδή. Αν και τέτοια προϋπηρεσία δεν θα αποκτήσω ποτέ. Το αποφάσισα. Θα γίνω κλέφτης, το δηλώνω και αμαρτία ουκ έχω αγαπητέ κ. Ρουπακιώτη. Που πολύ σας συμπαθώ, ειλικρινά, άγιος άνθρωπος είσθε, μοιάζετε λίγο και με αγιογραφία. Σαν τον Ιωάννη το Νηστευτή. Και γω τελευταία, το έχω ρίξει στη νηστεία. Ολο πληρώνω και σπανίως πληρώνομαι. Κάηκε το λίπος, αύριο θα τηγανίσω αβγά με λάδι, από το καντήλι της μάνας μου.
Κι άμα δεν ξανανάψει καντήλι, θα πάρω από το καντήλι της εκκλησίας. Νομίζω είναι καλό ξεκίνημα για τη νέα μου καριέρα. Κλέφτης! Οσο το σκέφτομαι τόσο μ’ αρέσει. Καλή δουλειά, σίγουρα λεφτά και ασφαλής. Αμα ξέρεις τους κανόνες, δεν μπαίνεις ποτέ φυλακή. Ενώ αν χρωστάς στο δημόσιο, σουίτα στον Κορυδαλλό θα πάρεις. Εχω ένα γνωστό εκεί. Στην ίδια πτέρυγα με τον Τσοχατζόπουλο. Μας λέει τα νέα η μανούλα του. «Γυμνός κυκλοφορεί ο Ακης». Να ζητήσει ψυχική αποζημίωση ο φίλος. Προχθές του είπε η μητέρα «Σάκη μου ρωτά η Σία του κουμπάρου, ο Ακης τι φρούτο είναι;». Αν είναι δυνατόν να βλέπει και το μόριο του Ακη. Κι επειδή δεν θα το πληρώσω όλο αυτό που έρχεται με τα λεφτά που δεν έχω κι επειδή δεν θέλω να μην πληρώνω τις υποχρεώσεις μου προς το κράτος, θα γίνω κλέφτης. Οχι βία, όχι αίματα, όχι ηλικιωμένους. Τάξις και ηθική. Ποτέ κλοπή πάνω από 100.000, το λέει καθαρά ο νόμος. Ειδικά εδώ στο νησί. Μέχρι 99.999,99 ευρώ σε αφήνουν ελεύθερο. Να πληρώσεις τις υποχρεώσεις σου, να ξανακλέψεις αν χρειαστεί. Κάνεις και δημόσιες σχέσεις. Εναν εισαγγελέα να γνωρίσεις, τον δικαστή, τον ανακριτή, να γίνεις φίλος με τα όργανα της τάξης. Θα πάρω και βοηθό. Αλβανό. Αν πάει κάτι στραβά, μπαίνει φυλακή ο Αλβανός και ο Ελληνας ελεύθερος προσλαμβάνει άλλον Αλβανό. Εγώ είμαι Ελληνας και καθόλου ρατσιστής. Και επιτέλους να νιώσω και ’γω προστατευμένος πολίτης. Κι αν με πυροβολήσουν, μαύρο φίδι που τους έκαψε. Ποιον πυροβολείς ρε; Εμένα; Τον κλέφτη; Μήνυση. 100.000 ευρώ θα πάρει Βούλγαρος με απόφαση δικαστηρίου επειδή τον πυροβόλησε πολίτης. Τι έκανε; Τίποτα! Απλώς τον έκλεβε. Κάτσε πρώτα να σε σκοτώσει ο κλέφτης και τότε, οκ, πυροβολείς και ’συ. Τελείωσε! Θα γίνεις κλέφτης.