Γυναίκα φωτογράφος φωτογραφίζει όλη την Ελλάδα, γιατί την αγαπά!

Αποτυπώνει τον πολιτισμό και την παράδοσή της, που μπορούν να τη βγάλουν από την κρίση! 
Η φωτογράφος Ευγενία Κουμαντάρου γυρίζει όλη την Ελλάδα και αιχμαλωτίζει με το φακό της το φως και τη θετική ενέργεια της πατρίδας μας, στέλνοντας το μήνυμα πως ο πολιτισμός και η παράδοση αποτελούν τη σωτήρια οδό για να βγει η χώρα μας από το αδιέξοδο. Δηλώνει φανατική Ελληνίδα! Λέει η ίδια: "Η αγάπη μου για την Ελλάδα οφείλεται, ίσως, στο γεγονός πως έχω ζήσει πολλά χρόνια στην Αμερική. Οι Έλληνες του εξωτερικού δεν θεωρούν δεδομένο, όπως εμείς που ζούμε μόνιμα εδώ, το μοναδικό κάλλος της χώρα μας. Εκτιμούν και το παραμικρό, τον γαλανό ουρανό μας,
το εξαγνιστικό φως, τη μοναδική θαλασσινή αύρα, ένα καφεδάκι στο ηλιοβασίλεμα. Η φωτογραφία με βοήθησε να δώσω απάντηση σε όσα με απασχολούσαν. Οι σπουδές μου βοήθησαν αρκετά στην εξέλιξή μου ως φωτογράφου. Η πτυχιακή μου εργασία είχε θέμα την ποίηση του Ουίλιαμ Γέιτς. Ο Ιρλανδός λογοτέχνης σε ένα ποίημα αναφέρει ότι μέσω πολιτισμού μπορεί να ενωθεί ένα κράτος. Αυτή είναι και η άποψή μου για την Ελλάδα. Η χώρα μας μέσα από τον πολιτισμό και την παράδοσή της μπορεί να ξαναβρεί την ταυτότητά της. Αυτό είναι το μήνυμα που προσπαθώ να περάσω μέσα από τις τελευταίες μου δουλειές. Για τρία χρόνια φωτογράφιζα κοινότητες: "Οι γυναίκες στην Ηπειρο", "Οι μουσουλμάνες της Θράκης", "Οι σφουγγαράδες στην Κάλυμνο" κ.ά. Μάλιστα, ταξίδεψα μέχρι το Μαϊάμι, στο Tarpon Springs, προκειμένου να φωτογραφίσω και τους Καλυμνιώτες συγγενείς τους".