Το ισχυρό DNA, ο ιστορικός ρόλος στην Ευρώπη και η ανάγκη να φανταστούμε το μέλλον, είναι βασικά σημεία της επιχειρηματολογίας του διαφημιστή!
είναι η φήμη μας, η μάρκα μας. Έχουμε χάσει τον εαυτό μας και την επαφή μας γενικότερα με τα πράγματα. Έχουμε χάσει την επαφή με τους συνανθρώπους μας, με την κοινωνία, με το κράτος. Το μήνυμά μου είναι πρώτα το rebranding ourselves, δηλαδή να επαναπροσδιορίσουμε τους εαυτούς μας και τους στόχους μας. Να αλλάξουμε. Γι' αυτό πρέπει να απευθυνθούμε στους ανθρώπους που επιθυμούν συνειδητά να το κάνουν. Το μόνο που θέλουμε είναι να καταναλώνουμε, ενώ το DNA μας γράφει "δημιουργία". Ομως, ό,τι και να κάνουμε, η Ελλάδα δεν καταστρέφεται, το μόνο που μπορούμε να καταστρέψουμε είναι ο εαυτός μας. Κατά τη γνώμη μου, πρέπει επιτέλους να καταρρίψουμε το "δεν γίνεται". Τρεις φράσεις με τρελαίνουν όταν τις ακούω: "δεν γίνεται", "ξέχνα το" και "θα τα βρούμε"». Ο Πίτερ Οικονομίδης είναι ομογενής από τη Νότιο Αφρική. Η γιαγιά του και ο παππούς, κάποια στιγμή της ζωής τους επέλεξαν να ζήσουν στο Γιοχάνεσμπουργκ. Εκείνος μεγάλωσε σε καθεστώς απαρτχάιντ, μέσα σε μια φτωχή οικογένεια στους κόλπους της ελληνικής κοινότητας.