Πολλοί παρατηρούν ότι στο Facebook τους και στο Twitter τους φτάνουν, πλέον, ελάχιστα χιουμοριστικά βίντεο!
Τα οικονομικά προβλήματα "σκοτώνουν" ακόμη και το χιούμορ. Πολλοί είναι αυτοί, που παρατηρούν ότι στο Facebook τους και στο Twitter τους φτάνουν, πλέον, ελάχιστα χιουμοριστικά βίντεο! Ο δημοσιογράφος Στέλιος Σοφιανός, υπογραμμίζει σχετικά: "Τον τελευταίο καιρό φτάνουν στο ηλεκτρονικό ταχυδρομείο, στους λογαριασμούς μου ,
όλο και λιγότερα χιουμοριστικά βίντεο – από αυτά που κατακλύζουν το σύμπαν μας μέσω YouTube και άλλων σύγχρονων κοινωνικών διαύλων επικοινωνίας. Ακόμη λιγότερα τα ανέκδοτα, σαν να αραίωσε η πλάκα. Δεν έχασαν ξαφνικά οι «φίλοι» μου (και οι φίλοι μου) το χιούμορ τους. Ισως έχασαν τη διάθεσή τους, ίσως να μην έχουν τόσο χρόνο για να σερφάρουν, με την πίεση στο γραφείο και στο σπίτι – κάποιοι από αυτούς ίσως δεν έχουν πια γραφείο και να κινδυνεύουν να μην έχουν και σπίτι. Για πλάκες είμαστε τώρα; Βοηθάει, πάντως, και η πολιτική (κυρίως) επικαιρότητα. Επί ημέρες παρακολουθούσαμε live και σε διακαναλική σύνδεση την κωμωδία που παιζόταν στη Βουλή, στο Καστρί και στο Προεδρικό Μέγαρο προτού αλλάξει ο Πρωθυπουργός. Εφτανε αυτό (και όσα γεννούσε στα social media, από τα πληκτρολόγια απλών και «ανώνυμων» χρηστών). Το ’πε και ένας από τους καλύτερους νέους κωμικούς, ο Σίλας Σεραφείμ: «Ρε, με αυτούς θα χάσω τη δουλειά μου». Ο καθένας με τον πόνο του… Ναι, το χιούμορ είναι ο καλύτερος τρόπος για να αντέξεις όλα αυτά, αλλά δεν μπορείς να γελάσεις με όλα (και όλους). Άσε που δεν σε χορταίνει. Οσο βουλιάζουμε, τόσο αλλάζουμε και σε αυτό. Τα σχόλια έχουν γίνει πιο ειρωνικά, κυνικά, επιθετικά, βίαια. Μάλλον επειδή στο κοινό δεν αρκεί πια να γελάει με τα χάλια τους (μας). Αλλά έχει ανάγκη να χαμογελάσει. Για τον εαυτό του. Για τους αγαπημένους του. Για τη στιγμή, τη μέρα, τη ζωή. Και όταν δεν μπορεί, θυμώνει".