Όλοι διαπιστώνουμε, αλλά το επιβεβαιώνουν και έρευνες, ότι οι Έλληνες έχουμε γίνει τσιγκούνηδες, λόγω της οικονομικής κρίσης. Δεν τρώμε έξω, αγοράζουμε φθηνά προϊόντα και γενικά έχει αλλάξει η καταναλωτική συμπεριφορά μας. Πέντε σημεία είναι τα βασικότερα πλέον όσον αφορά στον τρόπο ζωής των Ελλήνων:
* Πρώτον, τα νέα δεδομένα στην κατανάλωση με μεγαλύτερη έμφαση και αναβάθμιση της κατανάλωσης στο σπίτι με την οικογένεια και φίλους.
* Δεύτερον, οι καταναλωτές στρέφονται σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων (φρέσκα τρόφιμα, γαλακτοκομικά, παιδικός ρουχισμός κ.λπ). Επίσης, ιδιαίτερη σημασία δίνεται σε προϊόντα και υπηρεσίες που δίνουν στον καταναλωτή σημαντική τεχνική διαφορά ή καλύτερο αποτέλεσμα.
* Τρίτον, άμεση και πρακτική προσαρμογή των καταναλωτών στη κύρια τάση να ξοδεύουν λιγότερα. Οι καταναλωτές κυνηγούν τις καλύτερες τιμές και νιώθουν ικανοποίηση όταν τις εντοπίζουν.
* Η εξοικονόμηση, η υγεία και οι αγορές να αξίζουν τα χρήματα, είναι στη κορυφή της λίστας των καταναλωτικών αξιών.
* Τέλος, αξιοποιούνται «έξυπνα» το διαδίκτυο και οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.