Σαν ρετάλια θα μας πουλήσουν...

Του Άγγελου Πυριόχου
Μια είναι η λύση. Το αλισβερίσι. Σου δίνω όλα τα περιουσιακά στοιχεία του Δημοσίου με συνοπτικές διαδικασίες άρπα κόλλα, εσύ κρατάς το άρπα, με τυλίγεις σε μια κόλλα και μου τα ιδιωτικοποιείς. 125 δισ.! Πάντα με συνοπτικές διαδικασίες. Δηλαδή, εσύ θα πουλάς, εγώ θα διαβάζω τη Σύνοψη. Μεγάλη ιδέα παιδιά. Μη σας πω σωθήκαμε. «Εύρηκα» λέγεται, όπως το απορρυπαντικό.
Μια φορά. Αν ήταν «εύρηκα – εύρηκα» θα πλήρωναν δικαιώματα στον αρχαίο Αρχιμήδη. Αυτό το ευρηματικό σχεδιάκι ανήκει στη γερμανική εταιρεία Roland Berger, η οποία, εκτός του ότι έχει γερά κονέ με τη γερμανική κυβέρνηση, είναι μια από τις υποψήφιες για τη θέση του συμβούλου στρατηγικής που έχει προκηρύξει το Ελληνικό Ταμείο Αποκρατικοποιήσεων.Τυχαίο; Ε, ναι ρε, δεν αντέχω άλλο την καχυποψία σας. Αμάν πια. Δεν τρώγεστε. Τι θέλετε να πείτε δηλαδή; Οτι είπε η γερμανική κυβέρνηση στη γερμανόφιλη ελληνική κυβέρνηση πάρτε αυτούς να σωθούμε όλοι μαζί; Ντροπή σας. Αυτά τα κάνουν οι Γερμανοί. Οχι οι δικοί μας. Αν λοιπόν «περάσουμε» τη χώρα στο σχέδιο «Εύρηκα», η Ευρωπαϊκή Ενωση θα αναλάβει εκτός από τις τύχες μας και το «την τύχη μου γαμώ» και... ρόλο πωλητή. «Εχω, έχω, και Ακρόπολη έχω, αυτό το νησί ποιος θα το πάρει;». Πολύ εύκολο για να είναι άδολο. Και αληθινό. Ναι, η κατά 100% ιδιωτικοποίηση του ελληνικού Δημοσίου θα εξαλείψει τη διαφθορά. Προηγουμένως πρέπει να εξαλείψει τον Ελληνα πολιτικό και τα γρανάζια του. Δύσκολο. Επίσης. Αν δεν πιάσει, που δεν θα πιάσει τα 125 δισ. μέχρι το ζητούμενο χρονικό διάστημα, πρέπει να καλύψει η Ελλάδα τη διαφορά, άρα θα καλύψουμε κι από πάνω αυτά που ήδη έχουμε δώσει.