Στην τρέλα όλοι οι Έλληνες! Βάλαμε ζουρλομανδύες!

Του Δημήτρη Δανίκα
Πείσμωσα. Από τις διαφωνίες αρκετών  για τις αποδείξεις που πρέπει να προσκομίζουμε στον εφοριακό. Κάθετα και οριζόντια, διαφωνώ. Από τη μια το μέτρο του Βενιζέλου μοιάζει να προέρχεται από κάποιον παράφρονα και μουρλό. Από την άλλη, όμως, ολόκληρη η χώρα έχει τυλιχτεί
σε ζουρλομανδύα κανονικό. Δηλαδή οι εφοριακοί που κολυμπάνε στην διαφθορά και την λαμογιά, πολίτες αυτής της χώρας δεν είναι κι αυτοί; Οταν λοιπόν διαπράττουν εξ επαγγέλματος τέτοιες κακουργηματικές πράξεις, δεν βυθίζουν το τόπο στην ανυποληψία και την καταστροφή; Δεν σκοτώνουν το μέλλον ακόμα και των δικών τους παιδιών; Αυτό κι αν είναι παρανοϊκό. Και οι μαντροταξιτζήδες που επί δεκαετίες δεν έχουν κόψει μισή απόδειξη, που ζήτημα είναι αν δηλώνουν ετησίως δώδεκα χιλιάρικα και που εκλαμβάνουν την τσάμπα άδεια από την Χούντα ως μεταβιβάσιμη στα παιδιά τους προίκα, τι είναι; Αυτοί κι αν σπρώχνουν το μέλλον των επιγόνων τους στο γκρεμό. Και όλοι αυτοί οι εκατοντάδες χιλιάδες ελεύθεροι επαγγελματίες που παριστάνουν τους ανήμπορους και τους παρίες, στο ζουρλομανδύα κι αυτοί. Ελεος δηλαδή. Ο μέσος Ελληνας πλούσιος. Η χώρα φτωχή. Μπόλικα από τα σπίτια, τα διαμερίσματα, το μπετόν, το τσιμέντο, τα τούβλα, τους χρυσοποίκιλτους λουτροκαμπινέδες, τα έπιπλα, τις βίλες, τα εξοχικά, όλα αυτά που κοστίζουν ίσαμε ένα τρισεκατομμύριο eurosς, προέκυψαν από μαύρο χρήμα, φακελάκια, υπόγεια συναλλαγή. Εχω πρόταση, λοιπόν. Εμείς οι κανονικοί, όσοι είμαστε και όσοι φυσικά εξακολουθούμε να πληρωνόμαστε έστω και με κουρεμένες αποδοχές, να οργανώσουμε κίνημα εναντίον αυτών που δεν πληρώνουν. Να το πω αλλιώς. Οποιος δεν πληρώνει, πρέπει να αποδείξει εμπράκτως ότι δεν έχει μία. Τότε συμφωνώ. Για να συμβεί αυτό, πρέπει οι καταθέσεις, οι μετοχές και τα περιουσιακά στοιχεία όλων των Eλλήνων να βγουν στο φως. Να αναρτηθούν στο Διαδίκτυο ώστε να μπορώ εγώ να ελέγχω τον απένταντί μου. Τον οργισμένο εναντίον των καθεστωτικών, Για να δούμε λοιπόν. Πόσα έχω εγώ που πληρώνω κανονικά και πόσα ο κολλητός μου που διαθέτει πενταπλάσια από εμένα εισοδήματα και που παριστάνει τον τρελό; Στην τρέλα αυτός, στην τρέλα ο εφοριακός, στην τρέλα ο γιατροδικηγοροεργολάβος, στην τρέλα ο Βενιζέλος, στην τρέλα ο δικομματισμός. Δεν πληρώνουμε τους φόρους μας γι' αυτό η χώρα έχει μετατραπεί σε φέρετρο των παιδιών μας και σε πτυλεοδοχείο των δανειστών. Ούτε την ροχάλα μου αξίζεις άθλιο κλεφτρόνι των αληθινών ελλήνων πατριωτών!