Μετρώ-ξαναμετρώ: Μηδέν εις το ταμείον...

Του Άγγελου Πυριόχου
Όσοι τις έβγαλαν έξω, τις καταθέσεις βρε, πού πάει το μυαλό σας, θα πληρώσουν. Σιγά. Μήπως και ’μεις που τις κρατάμε μέσα δεν πληρώνουμε; Κυρίως εμείς πληρώνουμε. Κι ας τις έχουμε μέσα. Στη μούχλα. Σιγά τις καταθέσεις θα μου πείτε. Ό,τι θέλετε λέτε και ’σεις. Εδώ μια κυρία της δημοσιογραφίας θα εισπράξει αποζημίωση από το πρώην κανάλι της, 1,2 εκατ. ευρώ. Καλύτερα πρώην κανάλι παρά πρώην σύζυγος. Μωρέ λεφτά υπάρχουν.
Είχε δίκιο ο πρωθυπουργός, που τότε δεν ήταν. Ούτε και τώρα είναι. Αλλά με 1,2 εκατ. ευρώ αποζημίωση, υπάρχουν λεφτά. Σκεφθείτε άμα τα πληρώσει το κανάλι τι τούρκικο έχουμε να δούμε. Για να αποσβέσει την αποζημίωση. Άσχετον. Εγώ μπορώ να γίνω δημοσιογράφος – σύμβουλος του ΟΠΑΠ; Τι προσόντα χρειάζονται; Είμαι αντιπρόεδρος τοπικής ομάδας χωριού της Ζακύνθου. Φτάνει ή να γίνω και πρόεδρος; Μπορώ να κατουρήσω και στο πηγάδι. Εδώ πού φτάσαμε και με τα ραβασάκια που θα φτάσουν από την εφορία, μέχρι στριπτίζ κάνω. Να κάνω τον κόσμο να τρέχει για να γλιτώσει. Σιγά. Οι άλλοι βγάζουν καταθέσεις έξω, εγώ να βγάλω… την περιουσία μου. Τι να κάνω. Υποβάθμιση από ’δω, καμπανάκια από ’κει, σε βαρέα δεν είμαι, ανθυγιεινή ζωή κάνω, κόπηκα. Στο ξύρισμα. Μετρώ, ξαναμετρώ, οπλίζω… τίποτα. Μηδέν εις το ταμείον. Αλλά, αισιοδοξία. Δέχεται αισιοδοξία η εφορία; Κι έρχονται τώρα και σου λένε παράνομη η πισίνα του Παπακωνσταντίνου στη Σέριφο. Τι να κάνω δηλαδή; Να πάω να κολυμπήσω εκεί για να του σπάσω τα νεύρα ή να ρίξω στο νερό κωλοβακτηρίδια; Αύριο θα μου πείτε ότι ο Γιωργάκης δεν έχει άδεια οδήγησης κανό. Αδεια κυκλοφορίας έχει; Κάπου διάβασα ο Παπούλιας παίρνει 300.000 ευρώ το χρόνο. Για πρόεδρος, λίγα είναι. Ούτε παράθυρο στο δελτίο του Mega δεν παίρνει τόσα λίγα.