Νεαρός Κύπριος συνθέτης έγραψε τραγούδια κατά τη νοσηλεία του στην εντατική!!!

Υποβλήθηκε σε τραχειοστομία και δεν μπορεί να μιλήσει, ενώ είχε προβλέψει σε δίσκο του την δοκιμασία με την υγεία του!!!
Ο γνωστός νεαρός Κύπριος μουσικοσυνθέτης Στέλιος Πισής, παρέμεινε για δύο μήνες στη μονάδα εντατικής θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας. Στο θάλαμο της εντατικής ο Στέλιος έγραψε στον υπολογιστή του "Το κονσέρτο του πόνου", εμπνεόμενος από τους ήχους των ιατρικών μηχανημάτων και τα κουδούνια που χτυπούν από τα κρεβάτια των ασθενών. Υποβλήθηκε σε τραχειοστομία και δεν μπορεί να μιλήσει. Στον τελευταίο δίσκο του, που ήταν η μουσική για την τηλεοπτική σειρά "Μίλα μου", ο Στέλιος, λες και είχε προαίσθηση για την επερχόμενη δοκιμασία, έδωσε σχετικούς τίτλους στα κομμάτια του, όπως: "Τα σύνορα του πόνου", "Πόνος μετέωρος", "Μνησιπήμων πόνος", "Τα μονοπάτια της σιωπής". Είπε η μάνα του: "Δεν μπορεί να μιλήσει τώρα, αλλά μέσα στα μάτια του διαβάζω ό,τι θέλει να μου πει, μέσα στα μάτια του διαβάζει όλο τον πόνο μου, και μου γράφει στον υπολογιστή του: Μαμά μου μην ανησυχείς είμαι καλά. Δόξα τω Θεώ". Ο Στέλιος, παρότι άρρωστος, μαθαίνει τους άλλους ότι η ευτυχία είναι τόσο απλή... Βρίσκεται μέσα μας. Στην αναζήτηση της ομορφιάς και της αλήθειας. Δεν είναι συνώνυμο της άνεσης και της ευκολίας. Αλλά υπέρβαση, εσωτερική πληρότητα.
Η.Μ.