Γιατί δάκρυσε η Θεσπρωτή Βάνα Μπάρμπα σε τηλεοπτική εκπομπή...

Στην εκπομπή της Αννίτας Πάνια στο "Open" βρέθηκε καλεσμένη η Θεσπρωτή (από το Ασπροκκλήσι Φιλιατών)  Βάνα Μπάρμπα, η οποία δάκρυσε όταν αναφέρθηκε στο θάνατο της αδελφής της.

Σε συναισθηματική φόρτιση η κ. Μπάρμπα, η οποία ήταν στενά συνδεδεμένη με την αδελφή της,  τόνισε ότι "από τότε, που έχασαν την αδελφή μου τη Σούλα, κοντεύουν τρία χρόνια, δεν μπορώ να ξαναπάω στα Γιάννινα».

Και πρόσθεσε η καταξιωμένη ηθοποιός: «Προσπαθώ να κάνω το βήμα και να ξαναπάω, αλλά δεν μπορώ να διανοηθώ ότι δεν θα είναι εκεί η αδελφή μου να με περιμένει. Δεν μπορώ να ξαναδώ την πόλη μου όπως την έζησα. Για αυτό θα ήθελα να μην με κατηγορήσουν κάποιοι ότι τους ξέχασα και όταν ήθελα να μπω γίνω βουλευτής, ήμουν κοντά στην πατρίδα. Απλά ήταν πολύ έντονο αυτό που έζησα και οι μνήμες μου δεν μου επιτρέπουν να υπάρχω εκεί».