ΕΚΤΑΚΤΟ: Παραιτήθηκε για λόγους αξιοπρέπειας...

Παραιτήθηκε από τη θέση του προέδρου του Περιφερειακού Συμβουλίου Ηπείρου ο Σταύρος Παργανάς, που κατά κοινή ομολογία υπήρξε ιδιαίτερα επιτυχημένος.

Την παραίτησή του προκάλεσε η εικόνα, που παρουσίασε η συνεδρίαση του Περιφερειακού Συμβουλίου στις 26 Απριλίου 2021, όπου αντηλλάγησαν ύβρεις, αλλά κανείς δεν ζήτησε συγγνώμη. 

Ο κ. Παργανάς σημειώνει μεταξύ άλλων, δίνοντας ένα παράδειγμα αξιοπρέπειας: «Είμαι βαθύτατα απογοητευμένος, έντονα προβληματισμένος και βαρύτατα προσβεβλημένος απ’ όσα έλαβαν χώρα κατά τη συνεδρίαση του περιφερειακού συμβουλίου. Οι πολιτικοί άνδρες οφείλουν με παρρησία και γενναιότητα να αναλαμβάνουν όχι μόνο τις πολιτικές τους ευθύνες, αλλά και την ευθύνη του τρόπου, με τον οποίο λειτουργούν και συμπεριφέρονται. Ανέμενα από τους πρωταγωνιστές των αθλιοτήτων αυτών ότι θα είχαν το θάρρος άμεσα να ζητήσουν συγγνώμη πρώτα από τον λαό της Ηπείρου και μετά από την πλειονότητα των μελών του περιφερειακού συμβουλίου, των οποίων, με την συμπεριφορά τους, προσέβαλαν βάναυσα την προσωπικότητα. Δυστυχώς δεν το έπραξαν. Την οφειλόμενη συγγνώμη τη ζητώ εγώ σήμερα. Πρέπει όλοι να καταλάβουν ότι η αλαζονεία και η αμετροέπεια δεν είναι ανεκτές στην δημοκρατία. Πρέπει όλοι να γνωρίζουν ότι ο ειρωνικός, προσβλητικός και υβριστικός λόγος δεν έχουν θέση στις συνεδριάσεις του περιφερειακού συμβουλίου. Οι πολιτικές μου αρχές και ο κώδικας πολιτικών και ηθικών αξιών με τον οποίο πορεύτηκα όλα τα χρόνια τις ενασχόλησής μου με τα κοινά, δε μου επιτρέπουν τη συνέχιση της άσκησης των καθηκόντων μου, ως προέδρου του περιφερειακού συμβουλίου. Στο δίλλημα πολιτικό αξίωμα ή αξιοπρέπεια, η ενσυνείδητη και χωρίς δεύτερη σκέψη επιλογή μου είναι μία: Αξιοπρέπεια». 

Η ΔΗΛΩΣΗ ΠΑΡΑΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥ ΣΤΡΑΥΡΟΥ ΠΑΡΓΑΝΑ