Παραλία Δρεπάνου: "Ήρθε από τη Γερμανία, θα μας κολλήσει κορωνοϊό"!!!

Σε μέσο κοινωνικής δικτύωσης περιγράφεται ένα πρόσφατο περιστατικό στην παραλία του Δρεπάνου Ηγουμενίτσας, από αυτά, που δεν πρέπει σε καμία περίπτωση  να συμβαίνουν, γιατί μας εκθέτουν ως κοινωνία. 

Αποσπασματικά μεταφέρουμε κάποια σημεία του: 

"Συγγενικό μου πρόσωπο με μηχανή, η οποία είχε γερμανικές πινακίδες, γιατί με αυτήν ταξίδεψε και ήρθε στην πατρίδα του και στο χωριό του (μου), αγόρασε τον καφέ του (στην παραλία του Δρεπάνου) και ως σώφρων πολίτης κάθισε 30-40 μέτρα μακριά από το καφέ, διπλά στην μηχανή του...".

Ξαφνικά, όπως σημειώνεται στην ανάρτηση, τον πλησίασε κάποιος και του είπε "να φύγεις από εδώ, γιατί είσαι Γερμανός και θα μας κολλήσεις τον κορωνοϊό".  Μάλιστα παρασύρθηκαν και κάποιοι άλλοι. 

Και συνεχίζεται η περιγραφή: "Ο άνθρωπός μου του απάντησε ευγενικά ότι, κύριε μου, έχω περάσει από Ισπανία, έχω κάνει όπως όφειλα το τεστ δυο φόρες έδειξε αρνητικό, και προχτές, που ήρθα Ηγουμενίτσα ΑΠΑΊΤΗΣΑ από τις αρμόδιες αρχές να μου κάνουν το τεστ, όπως και έγινε πάλι δυο φορές, και πάλι έδειξαν αρνητικά!!!

Και όπως βλέπεται κάθομαι και μακριά και πέραν της όποιας νόμιμης απόστασης, που ορίζει ο νόμος λόγω covid-19. Σεις κύριε έχετε κάνει τα τεστ;...".

Νομίζουμε, εφόσον τα πράγματα εκτυλίχθηκαν, όπως αναφέρονται, και δεν έχουμε κανένα λόγο να το αμφισβητήσουμε, ότι τέτοιου είδους συμπεριφορές δεν είναι επιτρεπτές. 

Δεν σημαίνει ότι όποιος έρχεται από τη Γερμανία, την Ιταλία, την Καστοριά, την Παραμυθιά και άλλες χώρες και περιοχές, που έπληξε ο κορωνοϊός, είναι "απειλή" μας και τον στοχοποιούμε. 

Επιτέλους, ας καταλάβουμε όλοι, ότι ο κορωνοϊός της ψυχής, που χτυπάει την ανθρωπιά μας, μπορεί να γίνει απειλητικότερος καμιά φορά από τον κορωνοϊό του σώματος.

Όχι, λοιπόν, κραυγές, όχι καχυποψία προς τους συνανθρώπους μας, όχι πανικός, απλά τήρηση των προληπτικών μέτρων..