To A΄ Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας καλπάζει σε διαγωνισμούς ρομποτικής

Το Α΄ Δημοτικό Σχολείο Ηγουμενίτσας καλπάζει σε διαγωνισμούς ρομποτικής. Σύμφωνα με ανακοίνωση του διευθυντή του σχολείου Γεώργιου Κύλλα, που με συστηματική δουλειά και ταμπεραμέντο έχει κατορθώσει, σε συνεργασία με τους υπόλοιπους εκπαιδευτικούς να δώσει ώθηση στο Α΄ Δημοτικό, μαθητές/τριες  για δεύτερη συνεχόμενη φορά κατέλαβαν την 1η θέση στον Περιφερειακό Διαγωνισμό Ηπείρου και τις δύο από τις τρεις θέσεις στον παράλληλο Διαγωνισμό Ρομποτικού Ποδοσφαίρου, ο οποίος πραγματοποιήθηκε την Κυριακή 17-02-2019 στο Πνευματικό Κέντρο Ιωαννίνων, όπου έλαβαν συνολικά μέρος 26 ομάδες από σχολεία όλης της Ηπείρου. Το επόμενο στάδιο θα είναι η συμμετοχή στον τελικό του Πανελλήνιου Διαγωνισμού Εκπαιδευτικής Ρομποτικής, στις 23-02-2019, στο κλειστό Στάδιο Γαλατσίου. Και αυτές οι επιτυχίες αποδεικνύουν το υψηλό επίπεδο των μαθητών/τριων και κυρίως την ευρηματικότητά τους, που είναι ένα απαραίτητο εργαλείο για τη ζωή. Η ιδέα και η δημιουργία της ομάδας, που κατέλαβε την πρώτη θέση στον Διαγωνισμό έχει όνομα «ZeroWasteIslands» και αφορά σε νησιά μηδενικών αποβλήτων μέσω ηλεκτρικών πλοίων. Σ' αυτή συμμετέχουν οι μαθητές: Ανδρέου Δημήτρης, Βεζδρεβάνη Ελευθερία, Δόσης Άγγελος, Καλιαμούρης Χρήστος, Κωνσταντή Δέσποινα και Μασιάς Χάρης. Στις δύο ομάδες που προκρίθηκαν στον Πανελλήνιο Διαγωνισμό Ρομποτικού Ποδοσφαίρου συμμετέχουν οι μαθητές: Αλιγιάννης Σωτήρης, Βάβης Άγγελος, Βρακάς Χρήστος, Κατσίμπρας Γεώργιος και Παλπάνη Δέσποινα. Η καθοδήγηση των ομάδων έγινε από τον Μηχανικό Βιομηχανικής Πληροφορικής κ. Παντελή Άγγελο. Οι κατασκευές αυτές έγιναν με πενιχρά οικονομικά μέσα και στηρίχτηκαν περισσότερο στην ευρηματικότητα και τη φαντασία των παιδιών μας, τα οποία θα έχουν τη δυνατότητα να επιδείξουν το ταλέντο τους, τη φαντασία τους και τις πρωτόλειες επιστημονικές αναζητήσεις και δεξιότητές τους, όπως αυτά αποτυπώθηκαν στο σχεδιασμό και τη δημιουργία των ολοκληρωμένων ρομποτικών κατασκευών τους. Ο κ. Κύλλας επισημαίνει, μεταξύ άλλων, ότι "τέτοιου είδους διακρίσεις, πέραν της προσωπικής ικανοποίησης που προσφέρουν στους συμμετέχοντες μαθητές, δημιουργούν κυρίως ένα πλαίσιο καινοτομίας και ευρηματικότητας σε αυτούς, μέσα από μια διαδικασία καλλιέργειας της αποκλίνουσας σκέψης τους, που με τη σειρά του οδηγεί αυτούς σε υψηλότερα νοητικά και πνευματικά επίπεδα εσωτερικής αναζήτησης".