Ένας άγνωστος ήρωας του Σουλίου: Ο Τζήμας Ζέρβας, που δεν εξαγοράστηκε...

Ο Αλή πασάς (1744-1822) αντιμετώπιζε τη σθεναρή άρνηση των αγωνιστών Σουλιωτών, ακόμη και στις πλέον δελεαστικές του προτάσεις. Ήθελε με κάθε τρόπο να τους καθυποτάξει.  Για το σκοπό του αυτό, επιχείρησε να εξαγοράσει ένα φλογερό Σουλιώτη, τον Τζήμα Ζέρβα. Του υποσχέθηκε οκτακόσια πουγκιά, πολύ μεγάλο ποσό, και αξιώματα. Ο σθεναρός αγωνιστής της ελευθερίας,
του απάντησε με επιστολή: "Σ' ευχαριστώ, Βεζύρη μου, δια την αγάπη οπού έχεις εις εμένα, αλλά τα οκτακόσια πουγκιά, παρακαλώ, μη μου τα στείλεις, επειδή δεν ηξεύρω να τα μετρήσω, και αν ήξευρα, πάλιν φεν ήμουν ευχαριστημένος να σοι δώσω ούτε μίαν πέτραν της πατρίδος μου δι' αντιπληρωμήν, και όχι πατρίδα, ως φαντάζεσαι. Την τιμήν οπού μ' υπόσχεσαι, μ' είναι άχρηστος, πλούτος και τιμή εις εμέ είναι τα άρματά μου, με τα οποία φυλάττω και τιμώ την πατρίδα μου, αθανατίζω και τ' όνομά μου".