Νέοι δεν επικοινωνούν μόνο με ηλεκτρονικά μηνύματα, αλλά και με επιστολές!

Παρήγορο γεγονός, σε μια εποχή που η γνήσια επικοινωνία χάνεται μέσα στον καταιγισμό των εξελίξεων... 
Έφτασε στα χέρια μας ένα γράμμα, που έστειλε νεαρός, ο οποίος υπηρετεί τη στρατιωτική του θητεία, στον παππού του. Μας προκάλεσε έκπληξη το γεγονός, γιατί, ειδικά οι νέοι, αλλά και οι μεγαλύτεροι, επικοινωνούν πλέον με ηλεκτρονικά μηνύματα. Η επικοινωνία με
γράμματα, όπως παλαιότερα, δηλώνει αν μη τι άλλο, … επιστροφή στις ψυχές μας. Δηλώνει αυθεντικότητα στις ανθρώπινες σχέσεις. Σε μια εποχή, που η γνήσια επικοινωνία χάνεται μέσα στον καταιγισμό των εξελίξεων, αυτός ο τρόπος επικοινωνίας αποτελεί ένα παρήγορο μήνυμα…  Γράφει μεταξύ άλλων: «Σεβαστέ μου παππού (είχαμε ξεχάσει αυτή την προσφώνηση οι περισσότεροι και μας τη θύμισε ο νεαρός). Καλά είμαι και δεν έχω πολλές δυσκολίες. Σου στέλνω δύο φωτογραφίες μου ως φαντάρος για να με καμαρώνεις. Εσύ και η γιαγιά καλά είστε; Δεν έχω κάτι άλλο να σου γράψω, σε άλλο γράμμα περισσότερα. Να προσέχεις τη γιαγιά… Σας φιλώ…».