"Είσαι η ελπίδα μας, π...δα μας"!

Του Άγγελου Πυριόχου
Χαζεύω όλα αυτά τα συστήματα εναλλακτικής θέρμανσης. Φθηνά στην κατανάλωση, πανάκριβα στην αγορά. Απόσβεση σε δύο χρόνια, ποιος ξέρει τι θα γίνει σε δύο χρόνια, ποιος κάνει πλάνα σε βάθος χρόνου. Εδώ ζούμε σε ρυθμούς επόμενου τόνου. "Στον επόμενο τόνο κόβονται οι συντάξεις. Στον επόμενο τόνο καταργούνται οι μισθοί". Αρα, εναλλακτικά... κομμένα. Κόβω ξύλα. Πληγές στα χέρια, πληγές στα πόδια, μπήκε πριονίδι στο μάτι, δύσκολη η ξυλοκοπτική. Πρώτα μάζεψα τις ελιές. Μη
φαντασθείτε. Για 6 μήνες το πολύ. Μετά, τις κούρεψα για να βγάλουν του χρόνου περισσότερο καρπό. Ξύλα για το τζάκι. Εχω κλαδέψει ό,τι κλαδεύεται, λίγο ακόμα θα κλαδέψω και τα πόδια μου. 

Βέβαια, υπάρχει ελπίς. Της ελπίδος, ω ελπίδα, πήδα γενικώς. Ο κ. Χρυσοχοϊδης προανήγγειλε κόμμα. Αχ! Παναγία μου! Το ήξερα. Αγαπάς την Ελλάδα. Του έδωσες φώτιση. Τι να μας κάνει ο Φώτης ο Κουβέλης.

Χρυσοχοϊδης. Είναι η ελπίδα μας, πήδα μας. Να ’χουμε κάτι να ψηφίσουμε πριν ψοφήσουμε. Διότι το κόμμα τού κοίτα Μιχάλη μας το χάλι μας, αφού δεν βλέπεις το δικό σου, θα είναι η βάση για να ενώσει όλες τις κοινωνικές δυνάμεις για να μην αφήσει την κοινωνία έρμαιο στις δυνάμεις του σκοταδισμού και του λαϊκισμού! 

Από τη χαρά μου, μέχρι πετρέλαιο αγοράζω. Την ίδια στιγμή ο Λοβέρδος, από τον θαυμαστό κόσμο του, έκανε λόγο για την ανάγκη ενός ευρωπαϊκού, ριζοσπαστικού, μεταρρυθμιστικού, σοσιαλδημοκρατικού κόμματος.
Εχω μείνει! Μόνο τόσα θα έχει. Βάλτε μερικά ακόμα κύριε Λοβέρδε μου.
Από αυτά τα βαρύγδουπα. Να καταλάβω ότι είναι όντως ανάγκη. Να επιστρέψετε. Αλήθεια αν επιστρέψετε τι ακριβώς θα καταστρέψετε; Δεν έμεινε και τίποτα.
Παλιά λέγαμε "έχουμε την υγεία μας". Πάει κι αυτή. Κάνατε τα πάντα για να τη χάσουμε. Αρα, ούτε εναλλακτική θέρμανση ούτε εναλλακτικά κόμματα, ούτε εναλλακτική ζωή, άλλωστε για 6 μήνες φτάνει το λάδι μου.