Πήρε 20 σε φυσική και μαθηματικά στις πανελλαδικές εξετάσεις!

Ήταν ο μόνος σ' όλη την Ελλάδα, τη στιγμή που οι άλλοι υποψήφιοι τα έκαναν βατερλό!
Ο Συμεών Γρίβας πέτυχε βαθμολογία 100 (20/20) στα Μαθηματικά και τη Φυσική Τεχνολογικής Κατεύθυνσης.  και κατάφερε να συγκεντρώσει 19.680 μόρια και τώρα ετοιμάζει βαλίτσες για το Τμήμα Μηχανολόγων - Μηχανικών του ΕΜΠ.«Θα επιλέξω το Μετσόβιο, επειδή είναι ένα Πολυτεχνείο με διεθνές κύρος και έτσι θα έχω μεγαλύτερες πιθανότητες να συνεχίσω τις σπουδές μου σε κάποιο καλό πανεπιστήμιο του εξωτερικού», επισημαίνει. Όπως λέει, "εξέτασα τιο επίμαχο θέμα ψύχραιμα χωρίς άγχος και υστερίες". Και προσθέτει: "Έκανα λίγες ώρες φροντιστήριο και είχα χρόνο να ξεκουράζομαι.

Έβγαινα έξω, κοιμόμουν, καθάριζα το μυαλό μου. Χωρίς υπερβολές. Προσπαθούσα πάντα να είμαι καλός μαθητής και να μην αφήνω κενά". Προς το παρόν δεν... βλέπει το μέλλον του στην Ελλάδα. Θα ήθελε να φύγει στο εξωτερικό για μεταπτυχιακό ή και για δουλειά. «Δεν ξέρω πώς θα είναι η κατάσταση στην Ελλάδα σε 5-6 χρόνια, αλλά δεν φαίνεται να πηγαίνει και πολύ καλά. Εξω θα έχω μάλλον περισσότερες ελπίδες».