Έλληνας μουσικός παίζει τζαζ με ούτι...

Πρωτοποριακός συνδυασμός...
Ο Αλέκος Βρετός, μουσικός, σολίστ στο ούτι, πιανίστας και συνθέτης, έχει καταφέρει έναν πρωτοποριακό συνδυασμό! Παίζει τζαζ μουσική με το ούτι. Λέει ο ίδιος: "H πρώτη επαφή μου με το ούτι έγινε στις Ηνωμένες Πολιτείες της Αμερικής, όταν σπούδαζα τζαζ. Ένας φίλος μού έδωσε ένα ούτι γιατί δεν προλάβαινε να ασχοληθεί εκείνος. Το ερωτεύτηκα και συνεχίζω να είμαι ερωτευμένος μαζί του. Η ιδιαιτερότητα στη μουσική του ταυτότητα, είναι κάτι υποκειμενικό, αφού πολλοί μουσικοί περνούν μια ζωή
προσπαθώντας να βρουν αυτή την ταυτότητα. Άλλοι δεν το καταφέρνουν ποτέ, άλλοι το κάνουν πολύ γρήγορα και άλλοι πάλι έχουν μια αναλαμπή και μετά σιωπή.. Η μουσική μου είναι δική μου, κομμάτι του εαυτού μου. Από εκεί και πέρα μου αρέσουν πολλά -τζαζ, αραβική μουσική, λάτιν, ροκ κ.ά. Ψάχνω παντού για μια ιδέα, χωρίς περιορισμούς. Η καλή μουσική υπάρχει παντού. Το καλοπαιγμένο και πηγαίο μπορεί να υπάρχει και στα σκυλάδικα ακόμη... Μερικοί μεγάλοι μουσικοί που με έχουν επηρεάσει βαθύτατα είναι οι Τζον Κολτρέιν, Σιμόν Σαχίν, Μάιλς Ντέιβις, Μπιλ Εβανς, Μαρσέλ Χαλίφ, Χέι Γιαγκιζιάν, Φρανκ Σινάτρα».