Oι Έλληνες έχουμε γίνει τσιγκούνηδες, λόγω της κρίσης!

Όλοι διαπιστώνουμε, αλλά το επιβεβαιώνουν και έρευνες, ότι οι Έλληνες έχουμε γίνει τσιγκούνηδες, λόγω της οικονομικής κρίσης. Δεν τρώμε έξω, αγοράζουμε φθηνά προϊόντα και γενικά έχει αλλάξει η καταναλωτική συμπεριφορά μας. Πέντε σημεία είναι τα βασικότερα πλέον όσον αφορά στον τρόπο ζωής των Ελλήνων:
* Πρώτον, τα νέα δεδομένα στην κατανάλωση με μεγαλύτερη έμφαση και αναβάθμιση της κατανάλωσης στο σπίτι με την οικογένεια και φίλους. * Δεύτερον, οι καταναλωτές στρέφονται σε ορισμένες κατηγορίες προϊόντων (φρέσκα τρόφιμα, γαλακτοκομικά, παιδικός ρουχισμός κ.λπ). Επίσης, ιδιαίτερη σημασία δίνεται σε προϊόντα και υπηρεσίες που δίνουν στον καταναλωτή σημαντική τεχνική διαφορά ή καλύτερο αποτέλεσμα. * Τρίτον, άμεση και πρακτική προσαρμογή των καταναλωτών στη κύρια τάση να ξοδεύουν λιγότερα. Οι καταναλωτές κυνηγούν τις καλύτερες τιμές και νιώθουν ικανοποίηση όταν τις εντοπίζουν. * Η εξοικονόμηση, η υγεία και οι αγορές  να αξίζουν τα χρήματα, είναι στη κορυφή της λίστας των καταναλωτικών αξιών. * Τέλος, αξιοποιούνται «έξυπνα» το διαδίκτυο και οι σελίδες κοινωνικής δικτύωσης.